Coco - The superhero

Ganska tuff vecka har det varit! Den muntliga delen på tyska provet gick hyffsat - VG+
I like! Och sen har man varit ute på en allmänt jobbig exkursion (stavning?) Varför valde vi den mest sämsta lokalisering av skogsområdet?? VARFÖR?! Men ja, bäst av allt måste vara när hälften av vår grupp blev "sjuka", you got to love them.. 

Anyways, friluftsdagen var rätt cool. Vårt lag vann dock bara 1 av 3 tävlingar men det var nästan tur det, då man annars skulle ha fått köra dragkamp om man gick vidare, haha! Vi äger på kubb! LOL, nu kom jag fan på en sak när jag läste regelboken/anvisningarna till spelet. Jag citerar: " kasta pinnen underifrån ("tjejkast") [..]"  ALLTSÅ VAFAN! Jävla diskrimineringx)

"DAMMIT!" Like Coco always say. You got to love Coco. She's great. 

Jag känner många som just nu har det väldigt chill med pluggandet, då det snart är sommarlov. Så sitter jag här och biter frustrerat på mina tånaglar kl. 1 på natten och försöker göra klart en jävla massa uppgifter!! Hopplöst!  


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0