Tidskapsel

Jag har länge velat göra en tidskapsel av något slag men har aldrig fått möjligheten. Det är alltid någon hemma så jag kan inte spela in något utan att någon kommer störa. But today I managed finally! Och det var inte lätt! Det jag gjorde var att snacka massa om mitt liv och mina tankar och sånt. Kameran hade lagt av vid hälften, utan att jag hade märkt det, så den blev bara 10 minuter lång. Så jag fick klippa ihop en massa till en acceptabel video. Nu återstår det att bränna videon på någon dvd-skiva och gömma undan den. Femtio år senare ska jag öppna tidskapsel och skratta åt mina omoderna kläder. Så syftet är i princip att göra narr av min outfit, minnas det förgångna och förstå. 

Nu kan jag snart checka av den från listan! 8D

   

I like making superheroes :B


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0