Rajtan tajtan - ett roligt uttryck

Jag vet att jag lovade ett par bilder igår men jag kan inte hitta min kamera! I KNOW IT'S AWFUL! Jag har letat som en galning men jag kan inte hitta den jäkeln. Första gången kameran försvann hittade jag den i Pikachu och ni vet ju hur det slutade. Nu får vi vänta och se om den dyker upp någonstans...tralala. Så det blir inga bilder inom en snar framtid, tyvärr.

Den här veckan hade jag tänkt att pröva på cheerleading. Det är väldigt nytt för mig då jag aldrig prövat på sådant eller någonting inom det området (dans, gymnastik etc.). Sporter jag har gått på är basket. Det höll (imponerande nog) sig längst än alla andra sporter min pappa anmälde mig till. Men cheerleadning kan vara min grej känner jag och planen var ju att komma igång med det den här veckan. But silly me var tvungen att inte enbart tappa bort sig utan också ta fel adress till stället och hamnar tillslut utanför min "coach" villa. Det visade sig att adressen ledde dit alltså. Förutom det så har jag kollat på "Ringaren i Notre Dame" - love it! Sorglig är den, det måste jag medge men rolig att se på ändå. Quasimodo looks scary when he gets mad...

Now I shall continue watching "My sassy girl"

Update: Jag hade ett besöksrekord den 6/3 WIIIEEE 10 besökare!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahah, mitt besöksrekord är 20 ^^

2010-03-15 @ 12:43:04
URL: http://awkwardturtle.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0