Jobbig vecka

Flera prov avklarade den här veckan, återstående prov: kemi och matte! Wiihu!
Fick MVG in English idag! Så det fick bli dagens höjdpunkt då det gick kasst på biologi-provet. Igår kunde inte jag göra någonting, varken plugga eller läsa. Kändes som enbart huvudet däckade men kroppen var i rörelse, så att säga. Det enda som gäller nu är att jag får högre betyg i svenska och om inte jag får det kommer jag seriöst slita bort mina ögonbryn!
Och då får ni lida med en uttrycklös Camilia.

Ja, juste boken som jag skulle läsa till idag, Wuthering Heights (Svindlande Höjder), såg jag på film. Nå, zigenaren Heathcliff - Hot! delvis, I think. Kanske hans tuffa karaktär som avgör hans utseende. Plus att han blir piskad, muhaha we like!. Jag förstår inte varför filmen och skådespelarna inte blev überkända, liksom boken blev tydligen en hit. Se hur det gick för Twilight? Vilket nu påminner mig om min förtvivlan jag har eftersom jag inte kunde få biljetter till Hovet för att träffa Taylor Lautner och Kristen Stewart. Och då säger ni säkert: "CRY ME A RIVER!"
Tro mig, det är precis det jag gör. De var dessutom gratis *crying you a river*. 

  

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0