Aloha!

Jo, nu är det så att mor min köpte en Ipod nano till mig. Den är väldigt fin och blå. Och jag är väldigt glad över att ha fått en sak som jag önskat länge. Men hur som helst så försökte jag ladda ner en massa låtar och det funkade inte! Den där iTunes programet är efterbliven och jag vill tortera och orsaka samma smärta som den åsamkat mig med! Men mamma sa åt mig att gå tillbaka till affären och återlämna den, suck. Men sagt och gjort, jag åker in till stan, glöm dock inte bort att jag fortfarande är sådär halvt sjuk, i alla fall ganska hes. När jag är framme tar jag en nummerlapp och sitter lugnt och väntar på att det ska bli min tur att få hjälp (och jo förresten, för att inte utelämna detaljer så ramlade jag på rulltrappan precis innan så det där lugnet jag hade sågs bara på utsidan men inombords, ja.. ni kan föreställa er). Mitt nummer poppar fram på skärmen och jag hoppar snabbt upp och går kvickt fram till disken. Jag säger till kvinnan som jobbar att jag vill lämna tillbaka Ipoden eftersom jag inte är nöjd med själva produkten. Hon säger då till mig att "apple" är väldigt stränga när det gäller retur på deras produkter och att hon inte kan ta tillbaka den eftersom det heller inte är öppet köp på dem och att man ska ha informerat detta. Och herregud vilken smäll jag gav henne då, en knytnäve rätt på hakan så hon ramlade ner och träffade den vassa diskkanten och jävlar vad hon blödde! Nej då. I'm just kidding. Jag blir skitsur och säger att jag inte vill ha den här Ipoden och att den är helt värdelös om man inte ens kan överföra låtar till den. För den var ju också jävligt dyr. Sedan babblade hon om deras regler och sa att det inte var någonting man kunde göra förutom att skicka in den på lagning eller något, jag slutade lyssna efter tag.

Nu funkar den i alla fall! Jippie!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0