Student 2010

Jag har lösenordsskydd på min blogg och uppdaterar fullt ut. Jag tar bort lösenordsskyddet och nu är jag inte intresserad längre, vafaen?

Men nu är jag iaf på gång ändå..

I går skippade jag skolan, då jag kände att det inte var nödvändigt att deltaga i orienteringen som det visade sig att "överraskningen" var. Haha, vad lamt.

Jag gick istället och firade min kusin som tog studenten, och tro mig det var riktigt kul. Det var bara att jag filmade och kameran fuckade ur sådär lägligt och jag fick inte med de bästa delarna av hela firandet (utspringet, "champagnen" som han typ dränktes i osv.) VAD ARG JAG BLEV! OCH LEDSEN! Fixade dock en massa bra bilder ändå.




GRATTIS TILL STUDENTEN ADEL!







Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0