Call on me and I can be your superman

Idag shoppade jag och det var jätte ruligt! Jag brukar inte få en sådan glädjefylld känsla efter shopping, så idag var det en ny upplevelse (brukar annars känna ett dåligt samvete över cashen som spillt ur min plånbok). Dessutom var allting på rea och jag lyckades haffa massa grejer som jag kan ha till resan. Vanligtvis brukar man lägga upp vad man har köpt, but I wont! Nej men, det är väl bara tröttsamt.


I morgon gäller det! STORSTÄDNINGEN! SKRUBBA VARJE LITEN VRÅ I VARTENDA RUM! SKRUBBA SKRUBBA SKRUBBA SKRUBBA!

Få det ordet fastskrubbat i hjärnan nu, mohaha.

Söta Adam. Han måste ha varit.. typ 2 år? I cannot remember!!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0