Help?

Åh, det var så fruktansvärt! Klockan fem på morgonen vaknades jag av att höra min grannes flickvän/sambo skrika: "neeeeej sluta neeeeej" och jag hörde att hon grät medans han vrålade en massa och troligen slog henne samtidigt=( och sen hörde jag att fönstret öppnades och att han hotar att slänga ut henne igenom den, så då fick jag panik och flög upp ur sängen och öppnade mitt fönster för att se om han kanske pressade henne mot fönsterkarmen eller något. Men sen så blev allting tyst så jag tror nog att han hörde mig och slutade med det han höll på med, eller så lugnade han ner sig. 

Nu kom jag på att det inte är första gången det har varit en massa skrik och gräl mellan dem men då var det bara flickvännen jag hörde och som höll på. Men det verkar ändå som om hon förlåter honom iaf. Hur som helst, snubben som jag antog var en trevlig, cool kille visa sig vara en jävla son of a bitch - om det blir en nästa gång, då banne mig ska han få ångra! 


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0