Vanquishing spell

Vet ni vad? Jag har hittat min kamera som jag har letat efter i åratal!=)
I'm so happy, 
     I'm so glad that I found you, 
     I'd thank you
     but thank you means merci

Anyways...

Men kan ni gissa vart? I PIKACHU!


Jag blev oturligt nog skit förbannad att jag fick en liten Charmed-moment och uttalade en så kallad "vanquishing spell" på denne. Stackarn.

Så här går den till iaf:

With your color, with your power

You’ll never get what you desire

My camera is my beloved thing

You shall never touch it, never try it

-KAAABOOM- lät det efteråt och en massa rök fyllde rummet. Tur att grannarna inte hörde, I think.




THE END






Kommentarer
Postat av: Nicole

haha, I LOVE Pikachu:D:D:D:D

2009-12-14 @ 10:37:24
URL: http://ichigojam.blogg.se/
Postat av: Magbältet! =D

WTF dude!?!? X''D

2009-12-14 @ 11:01:41
Postat av: Nicole

asså jag trodde att filmen skulle va bättre... haha jag garvade såå mkt när Jacob DROG av sig tröjan XDXD

Tack:) din blogg e oxå nice;)

2009-12-15 @ 08:38:21
URL: http://ichigojam.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0