Mitt officiella första inlägg

Hjärtligt välkomna till min blogg allesammans!
Här skrivs både om mitt liv och vad jag har ätit till frukost. Låter det intressant nog för dig att stanna kvar och läsa vidare? Då är denna blogg perfekt för dig! Nej, skämt åsido. Varför jag tänker börja blogga kan lätt ursäktas med att jag gör det för en väns skull men ändå ligger det en idé bakom det hela. Jag har under en längre tid (ett par månader) skrivit en ”To do list” där det såklart är menat att jag ska göra just de sakerna jag skrivit på listan innan jag dör. Det kanske låter lite drastiskt men så är fallet gott folk. Hittills har jag lagt till trettiotre uppdrag och flera av dem är tidskrävande men jag tror nog det ordnar sig. Jag hoppas ju på att fler saker ska poppa upp på listan. Själva iden är ju att ni läsare ska få ta del av mitt så kallade äventyr. That’s all for now, I hope you’ll enjoy! ;)

Ps.  Visst blev designen skit snygg?! I love it!


Kommentarer
Postat av: Nikki

haha nice XD

2009-12-08 @ 12:20:07
URL: http://ichigojam.blogg.se/
Postat av: CES

I know!!=D

2009-12-08 @ 12:30:09
Postat av: Mary-Ann

Haha du skriver som en riktigt svensk :D ofta jag brukar skriva så höhö :)

2009-12-20 @ 16:22:33

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0