Julmarknad

Guten tag, meinen Freunden!

Härligt mycket snö syns utanför fönstret och det är med andra ord en perfekt dag att åka till julmarknaden i Gamla Stan! Det har alltid varit en slags tradition för mig. Förut var det alltid så att man åkte dit, tvångsmässigt. Lärarna i min förr förra skola tvinga med oss dit varje år, vi spendera en massa timmar i kylan så rätt tråkigt var det.

Men nu har jag faktiskt saknat det och det står med på min ”To Do List”. Jag ska tvinga med mig någon så att det blir trevligt! En massa godis ska köpas också=D. Jag vill verkligen åka till Gamla Stan! I  Gamla Stan! Jätte längesen man var där. I hope I won’t get disappointed! (Chokladhjulet is my worst enemy btw, jag lyckas alltid pricka in siffran före/efter den valda men jag ska banne mig vinna!)

Det är så härligt med snö!


Kommentarer
Postat av: S E V D A Y E T I S ♥

sv:tack :)

2009-12-17 @ 20:56:40
URL: http://sevdas.blogg.se/
Postat av: Magbältet! =D

Nice picture ^^ Och shit vad du la upp inlägg nu då xD man hinner ju knappt med XD

2009-12-17 @ 20:57:39
Postat av: Camilia

Sv: Danke:) Ja, men ni klaga ju på att jag INTE la upp en massa inlägg förut!:P

2009-12-17 @ 21:33:54
URL: http://croe.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0