♥Gamla Stan♥

Idag var det julavslutning! Finally LOoV! Det var rätt så trevligt, vi käkade mat från Subway, sjöng en massa julsånger och alla i klassen nominerades - jag blev nominerad till "Årets Kluring"! *STOLT* Sen så hade killarna tydligen bestämt att de skulle till Cybertown och då ville tjejerna haka på, inte alla dock (YOU KNOW WHO YOU ARE). Jag var inte med, jag tänkte vara med men det var för dyrt(inte dyrt då men jag hade liksom inte tillräckligt) och så ville jag åka till Gamla Stan igen! Så jag och min nominerade vän drog dit. Och så får man inte glömma att min nominerade vän tog med sig sin vän, Angelica, hon var trevlig! Jag drack glögg för första gången också! Det var jätte gott! Vi gick runt och jag hittade en massa butiker som jag måste återbesöka!
Gamla Stan RULES!





Salt and pepper finally come in peace.
Hur söta som helst ju!=D


Awkward turtle!


Kommentarer
Postat av: TripleSex

Nej gud, jag vill ju ha sköldpaddan ^^

2009-12-19 @ 20:34:43
URL: http://triplesex.blogg.se/
Postat av: Empe-sempe-päronprutt!

Åhå, heting man är x) That was one epic

skolavslutning x)

2009-12-19 @ 20:44:28
Postat av: Awkward Turtle/Magbältet

OMG!!! AWKWARD TURTLE!!! =O

2009-12-21 @ 21:40:37

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0