Holy crap!

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag eftersom jag inte har haft någon lust till det helt enkelt. I know, the truth hurts. Min älskade kamera har försvunnit. Det var sagt att enbart döden(eller lillebrorsan)skulle kunna skilja oss åt! Detta tyder på ett dåligt omen, what will I do?!. Nej, nu låter jag som en tokig gammal dam. Intressant det där med ett dåligt omen dock. Korpar räknas ofta som ett dåligt omen. Förr ansåg man att om en korp flög över ens hus betydde detta otur/sjukdom. Om någon redan var sjuk skulle den inte tillfriskna. Likaså trodde man om ugglor. Duvorna var iaf helt oskyldiga för er som undrar. De sågs vara "heliga" för många, pfft..yeah right. Det enda heligt duvorna gjort för mig är att skita sönder min balkong!. Jaja det var allt för mig...
 
 tihi.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0